Werksessie Stem van de klant

30 oktober 2018



TIJD

13:00 - 16:00 uur

 

PLAATS

Driebergen

 

KOSTEN

€ 195,00 (excl. 21% BTW) per persoon

TOELICHTING

Komt u met twee personen van dezelfde organisatie, dan bedragen de kosten € 300,- voor twee personen (excl. 21% BTW).
 

 

Luisteren naar huurders: moeten we méér luisteren, anders of beter?

Onderwerp
Woningcorporaties hebben dagelijks intensief contact met huurders. Tegelijkertijd ervaren corporaties en huurders beide, dat de afstand groter wordt. Terwijl de corporatie van mening is dat er al veel gedaan wordt aan klantcontact en luisteren, voelt de huurder zich vaak niet gehoord en slecht begrepen.

Werksessie Stem van de klant
Samen met collega’s van andere corporaties maak je een pas je een analysemodel toe en breng je in kaart wat woningcorporaties doen om de stem van de klant binnen te halen. Op welke manieren en momenten luisteren ze naar klanten?

Voor wie?
De werksessie is bedoeld voor medewerkers van woningcorporaties die zich bezig houden met klantgerichtheid, procesoptimalisatie en kwaliteitszorg, zoals beleids- en communicatiemedewerkers, marktonderzoekers en managers.

Programma
De werksessie duurt drie uur. Na afloop stel je vast, op basis van een heldere analyse, waar voor jouw corporatie kansen en mogelijkheden liggen om op andere, nieuwe en eigentijdse manieren te gaan luisteren naar huurders.

Waar en wanneer?
30 oktober 2018 in Driebergen.

Organisatie
Aan de workshop nemen maximaal zestien personen deel. De kosten bedragen 195 euro per persoon exclusief 21% BTW. Informatie en aanmelding:

Luisterpunt
tel.(0343) 411 840 

www.academievoorklantgerichtheid.nl

 

 

   
   

Contact
Peperstraat 42
3961 AT  Wijk bij Duurstede
t (0343) 411 840
e
info@luisterpunt.nl

Over Luisterpunt
- Klantenpanels
- Klantreizen
- Stimuleren klantgerichte cultuur
- Gastspreker / dagvoorzitter
- KWH Luisterpanels
Klanten
Team

Contact
Agenda Academie voor klantgerichtheid
Direct inschrijven
Nieuws
Publicaties
Inschrijven nieuwsbrief
 

© Luisterpunt 2019