Workshop Klantreizen

15 maart 2018



TIJD

12:00 - 16:00 uur

 

PLAATS

Arnhem

 

KOSTEN

€ 295,00 (excl. 21% BTW) per persoon

TOELICHTING

Komt u met twee personen van dezelfde organisatie, dan bedragen de kosten € 550,- voor twee personen (excl. 21% BTW).
 

Workshop Klantreizen

21 juni 2018



TIJD

12:00 - 16:00 uur

 

PLAATS

Arnhem

 

KOSTEN

€ 295,00 (excl. 21% BTW) per persoon

TOELICHTING

Komt u met twee personen van dezelfde organisatie, dan bedragen de kosten € 550,- voor twee personen (excl. 21% BTW).
 

Wat Customer Journeys kunnen betekenen voor jouw corporatie

Onderwerp
Er is een klant en die heeft je nodig. Wat komt hij allemaal tegen wanneer hij een woning gaat huren? Of: Hoe ervaart jouw klant het doen van een reparatieverzoek? Welke stappen moet hij ondernemen en hoe waardeert hij deze stappen? Waar ben je als corporatie waardevol voor de klant en waar zucht de klant dat ze nu alweer een formulier in moeten vullen, contact moeten opnemen of geen antwoord ontvangen? Hoe weet je welk communicatiekanaal de juiste is?

Veel corporaties hebben de werkzaamheden prachtig beschreven in bedrijfsprocessen (het inside-out denken) maar hoe ervaart de klant deze verschillende stappen (outside-in)? Wat kan de klant vertellen over jouw bedrijfsprocessen? Waar kunnen processen efficiënter en effectiever? Hoe kunnen we de LEAN gedachten verwerken in onze processen?

Workshop Klantreizen
Leer, door middel van klantreizen, in één dag van buiten naar binnen te kijken. Zelf te ervaren wat de klant ervaart. En hoe je deze manier van werken kan toepassen om je eigen organisatie te versterken, te stroomlijnen. De klantreis methode maakt het mogelijk om in korte tijd jezelf en je collega’s bewust te maken van de klantervaring.

Voor wie?
De Workshop Klantreizen is bedoeld voor medewerkers van woningcorporaties die zich bezig houden met klantgerichtheid, procesoptimalisatie en kwaliteitszorg, zoals beleids- en communicatiemedewerkers, marktonderzoekers en managers.

Programma
Tijdens de middag leer je:

  • Wat een klantreis is
  • Hoe deze meerwaarde kan opleveren voor jouw organisatie
  • Onderga je zelf een klantreis
  • Ga je terug naar je werk met een rugzak vol ideeën die je organisatie kunnen helpen haar bedrijfsresultaat duurzaam te verbeteren en de klant tevredenheid te vergroten.

Een interactieve dag waarin jezelf een klantreis gaat maken met  boordevol voorbeelden uit de corporatiepraktijk.

Waar en wanneer?
15 maart en 21 juni 2018 in Arnhem.

Organisatie
Aan de workshop nemen maximaal vijftien personen deel. De kosten bedragen 295 euro per persoon exclusief 21% BTW (inclusief heerlijke lunch en cursusmateriaal). Informatie en aanmelding:

Luisterpunt
tel.(0343) 411 840 

www.academievoorklantgerichtheid.nl

Download het verslag van de Workshop Klantreizen van:

15 maart 2018

 

16 maart 2017

 

21 november 2016

 

28 juni 2016

 

24 september 2015

 

26 maart 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
   

Contact
Peperstraat 42
3961 AT  Wijk bij Duurstede
t (0343) 411 840
e
info@luisterpunt.nl

Over Luisterpunt
- Klantenpanels
- Klantreizen
- Stimuleren klantgerichte cultuur
- Gastspreker / dagvoorzitter
- KWH Luisterpanels
Klanten
Team

Contact
Agenda Academie voor klantgerichtheid
Direct inschrijven
Nieuws
Publicaties
Inschrijven nieuwsbrief
 

© Luisterpunt 2019